info@tandartsblokzijl.nl

0527 291 735

Dinsdag en Vrijdag  08:30 – 17:00 uur

Onze werkwijze is: kijken naar de gehele mens. Daarmee zijn openheid en transparantie één van onze grootste kernwaarden

Onze werkwijze is: kijken naar de gehele mens. Daarmee zijn openheid en transparantie één van onze grootste kernwaarden

De werkwijze van Tandartspraktijk Blokzijl

Wat is de werkwijze binnen onze tandartspraktijk?

1. Een afspraak maken

Een afspraak maken is erg gemakkelijk. U kunt ons simpelweg bellen of een mailtje sturen. Hier kunt u onze contactgegevens vinden.De tandartsassistente assisteert aan de stoel, waardoor zij soms de telefoon niet direct opneemt. Wilt u het ever later weer proberen of een mailtje sturen naar info@tandartsblokzijl.nl. De mail wordt tijdens de corona crisis ook regelmatig gelezen en beantwoord.

2. De (eerste) afspraak

Wees vijf minuten vóór uw afspraak aanwezig in de praktijk. Wacht u in de wachtkamer, totdat u wordt opgeroepen en kunt plaatsnemen op de tandartsstoel. De tandarts controleert uw mondgezondheid en neemt eventuele klachten met u door.

3. Behandelplan

Na een uitvoerige controle zal de tandarts een behandelplan opstellen en deze met u bespreken. Uiteraard heeft u de mogelijkheid om vragen te stellen. Gaat u akkoord, dan wordt de behandelwijze vastgesteld en wordt er een begroting gemaakt. Eventuele vervolgafspraken worden ook direct gemaakt.

U kunt erop rekenen dat wij, voor zover dat mogelijk is, lichaamsvriendelijke materialen gebruiken tijdens onze behandelingen.

werkwijze-tandartspraktijk_blokzijl_tandarts-behandelingen-controle-holistisch-biologische-lichaamsvriendelijke-materialen-team-tandartsassistente-mondhygiene-afspraak-receptie-andreas-gaby-laura-patient

Ons Team

Marianne

Tandartsassistente

Marianne

Tandartsassistente

Marianne heeft haar opleiding gedaan in Den Haag en heeft daarbij stage gelopen bij Bijzondere Tandheelkunde in het Juliana Kinder-Ziekenhuis. Daarna heeft zij bij verschillende tandartsen gewerkt en ook even bij de kaakchirurg in het Radboud Ziekenhuis in Nijmegen. Het laatst heeft zij lange tijd als tandartsassistente in Vollenhove gewerkt. Nu werkt zij sinds april 2019 in onze praktijk. Marianne woont met haar man en 2 kinderen in Kraggenburg. Haar hobby’s zijn Grimeren en Regisseren bij toneel, overblijven op school, handwerken en lezen.

Marianne is ook werkzaam bij de Biologische Tandarts in Leeuwarden.
Zij is hét gastvrije aanspreekpunt voor onze patiënten in de praktijk.

Rebaz

Tandarts

Rebaz

Tandarts

BIG registratie 79056199402

Rebaz Jasem, is afgestudeerd als tandarts in 2001 in Groningen. De eerste 3 jaar heeft hij in verschillende praktijken gewerkt en waargenomen. Van 2004 tot 2010 heeft Rebaz een eigen praktijk gehad in Groningen. Hij heeft een tijd vrijwilligerswerk gedaan in het buitenland. Hierdoor heeft hij een tijd in het buitenland gewoond. Daar heeft hij collega’s en tandheelkundig studenten opgeleid. Sinds 2018 woont hij weer in Nederland. Vanaf augustus 2019 werkt hij in onze praktijk. Daarnaast werkt hij als tandarts in Assen en spoed tandarts in Utrecht en Amersfoort.

Wat zijn de huisregels?

Aangezien wij een kleinschalige praktijk zijn, met een klein team, is het belangrijk voor patiënten om te weten wat de huisregels zijn. Deze hanteren wij, zodat alles soepel en op tijd verloopt. Zo weet u precies wat u te wachten staat bij de allereerste afspraak, hier zijn onze belangrijkste huisregels:

 

Een afspraak bij onze praktijk is uw eigen verantwoordelijkheid. U kunt tot uiterlijk 48 uur voor de afspraak kosteloos annuleren. Vraag ons naar onze herinneringsservice.

Wij raden u aan om 5 minuten voor de afgesproken tijd aanwezig te zijn en plaats te nemen in de wachtkamer tot u wordt opgeroepen.

Het is belangrijk dat behandelingen op schone tanden worden uitgevoerd. Mocht u toch vergeten zijn uw tanden te poetsen, dan kunt u de assistente vragen om een tandenborstel en tandpasta om dit alsnog te doen.

Veranderingen in uw medicijngebruik, of gezondheid, geeft u zo snel mogelijk door

Medicijnen en uw gezondheid kunnen een tandheelkundige behandeling beïnvloeden. Daarom is het van belang dat de tandarts hiervan op de hoogte wordt gesteld.

Geef een adres- of een verzekeringswijziging zo snel mogelijk door. Controleer bij uw bezoek of wij nog in het bezit zijn van de juiste gegevens. Wij kunnen niet instaan voor kosten die het gevolg zijn van verouderde gegevens.

Heeft u een afspraak niet of niet tijdig afgezegd, dan brengen wij € 20,00 kosten in rekening voor de gereserveerde tijd.

Klachten bij Tandartspraktijk Blokzijl

werkwijze-tandartspraktijk_blokzijl_tandarts-behandelingen-controle-holistisch-biologische-lichaamsvriendelijke-materialen-team-tandartsassistente-mondhygiene-afspraak-receptie-klachten

“De natuurlijke tandarts bij u in de buurt!”

Ik heb een klacht, waar moet ik heen?

Sommige behandelingen kunnen langer duren dan gepland. Het komt ook wel eens voor dat een behandeling gewijzigd moeten worden. Wij zullen de tijd met u optimaal benutten. Dit kan helaas voor enige vertraging zorgen. Wij zullen u hier tijdig over informeren.

Ik heb een klacht over jullie praktijk

Helaas gaan niet alle behandelingen of afspraken zoals gewenst. Ook kan het zo zijn dat u het niet eens bent met iets dat in onze praktijk is voorgevallen. Wij vinden het belangrijk dat u wordt gehoord. Via onderstaande kanalen kunt u uw klacht indienen:

Om het probleem direct aan te pakken vragen wij u allereerst contact met ons op te nemen en de klacht met ons te bespreken. Wellicht kunnen wij de miscommunicatie of het misverstand ophelderen. Vindt u bijvoorbeeld dat wij onjuist of onzorgvuldig hebben gehandeld, dan stellen wij het op prijs dat u dit met ons komt bespreken. Wellicht kunnen wij uitleggen waarom een behandeling is gegaan zoals hij is gegaan. Vind hier onze contactgegevens.

0527 291 735
info@tandartsblokzijl.nl

Mocht u toch niet tevreden zijn, dan kunt u overwegen om naar de klachtencommissie te stappen. Tandartspraktijk Blokzijl is aangesloten bij een klachtencommissie die voldoet aan alle eisen die de Wet Klachtrecht Cliënten Zorgsector aan iedere zorgaanbieder stelt. Hier zijn geen kosten aan verbonden. Neem contact op voor meer informatie.

Daarnaast staan wij als tandartspraktijk altijd open voor feedback. Heeft u een opmerking, of een idee, waarmee wij ons voordeel kunnen doen?  Dan kunt u uiteraard ook contact met ons opnemen.

U kunt ons bereiken via:
0527 291 735 of info@tandartsblokzijl.nl

Betalingen & Prijzen

Hoe betaal ik voor mijn behandelingen?

1. Infomedics

Alles wat met rekeningen en geld te maken heeft wordt uitbesteed aan Infomedics. Zij regelen alle betalingsverkeer tussen patiënt en zorgverlener in Nederland en zijn gespecialiseerd in het factureren en innen van declaraties. U krijgt enkele dagen, tot een week, na uw behandeling een factuur van deze organisatie.

Let op! Wij willen u vragen om vóór de uiterste betaaldatum uw rekening te voldoen om te voorkomen dat er wettelijke incassokosten in rekening gebracht worden.

2. Contant betalen

Uiteraard is contant betalen ook mogelijk. Op deze pagina kunt u onze tarievenlijst vinden.

Tarieven: Nederlandse Zorg Autoriteit: De rekening van de tandarts en de mondhygiënist.pdf

Tarieven

Wat zijn jullie tarieven?

Wij zijn een natuurlijke tandarts die gebruik maakt van natuurlijke en lichaamsvriendelijke materialen. We begrijpen dat u denkt dat een behandeling bij ons wat duurder uitpakt.

Alle tandartstarieven in Nederland staan vast

Alle tandartsen in Nederland moeten hun tarieven baseren op de algemene tandartstarieven van de Nederlandse Zorg Autoriteit (NZA). In principe betekent dit dat geen tandarts duurder mag zijn dan de ander.

Biologische materialen betekent niet meteen duurder

Het feit dat wij natuurlijke en duurzame materialen gebruiken tijdens onze behandelingen heeft geen invloed op de prijs. Alle behandelende tandartsen declareren alleen datgene wat uitgevoerd is, zoals het hoort in de tandheelkunde.

Overzicht tarieven

(lijst met tarieven)

wortelkanaalbehandeling-werkwijze-tandartspraktijk_blokzijl_tandarts-behandelingen-controle-holistisch-biologische-lichaamsvriendelijke-materialen-team-tandartsassistente-mondhygiene-afspraak-receptie-andreas-gaby-laura-met-man-senior-patient-ouderen

“Persoonlijk, aandachtig en vriendelijk”

Betalingen & Prijzen

Hoe betaal ik voor mijn behandelingen?

1. Infomedics

Alles wat met rekeningen en geld te maken heeft wordt uitbesteed aan Infomedics. Zij regelen alle betalingsverkeer tussen patiënt en zorgverlener in Nederland en zijn gespecialiseerd in het factureren en innen van declaraties. U krijgt enkele dagen, tot een week, na uw behandeling een factuur van deze organisatie.

Let op! Wij willen u vragen om vóór de uiterste betaaldatum uw rekening te voldoen om te voorkomen dat er wettelijke incassokosten in rekening gebracht worden.

2. Contant betalen

Uiteraard is contant betalen ook mogelijk. Op deze pagina kunt u onze tarievenlijst vinden.

wortelkanaalbehandeling-werkwijze-tandartspraktijk_blokzijl_tandarts-behandelingen-controle-holistisch-biologische-lichaamsvriendelijke-materialen-team-tandartsassistente-mondhygiene-afspraak-receptie-andreas-gaby-laura-met-man-senior-patient-ouderen

“Persoonlijk, aandachtig en vriendelijk”

Tarieven

Wat zijn jullie tarieven?

Wij zijn een natuurlijke tandarts die gebruik maakt van natuurlijke en lichaamsvriendelijke materialen. We begrijpen dat u denkt dat een behandeling bij ons wat duurder uitpakt.

Alle tandartstarieven in Nederland staan vast

Alle tandartsen in Nederland moeten hun tarieven baseren op de algemene tandartstarieven van de Nederlandse Zorg Autoriteit (NZA). In principe betekent dit dat geen tandarts duurder mag zijn dan de ander.

H

Biologische materialen betekent niet meteen duurder

Het feit dat wij natuurlijke en duurzame materialen gebruiken tijdens onze behandelingen heeft geen invloed op de prijs. Alle behandelend tandartsen declareren alleen datgene wat uitgevoerd is, zoals het hoort in de tandheelkunde.

Overzicht tarieven

( klik hier voor lijst met tarieven voor het jaar 2020)