info@tandartsblokzijl.nl

0527 291 735

Ma t/m Do van 08:30-17:00

Tarieven

Alle tandartsen in Nederland moeten hun tarieven baseren op de algemene tandartstarieven van de Nederlandse Zorg Autoriteit (NZA). Zo ook de biologische tandarts. Onze behandelingen zijn dus niet duurder dan bij de gewone tandarts.

Laat u dus niet weerhouden door het feit dat de naam een stuk duurder klinkt! Het woord biologisch heeft de afgelopen jaren jammer genoeg de connotatie gekregen van ‘duurder’, als u bijvoorbeeld naar het prijsverschil tussen biologische en non-biologische eten kijkt. Voor de bio-tandarts is dat gelukkig niet het geval! Het feit dat wij zo veel mogelijk natuurlijke materialen gebruiken tijdens onze behandelingen heeft geen invloed op de prijs. Alle tandartsen declareren alleen datgene wat uitgevoerd is, zoals het hoort in de tandheelkunde.

Klik hier voor alle tarieven in de mondzorg.

Facturen

De nota voor uw behandeling ontvangt u binnen 10 dagen rechtstreeks van onze praktijk. Wij bieden deze eerst aan bij uw verzekeraar en u ontvangt van ons de nota voor het resterende bedrag. U hoeft deze dus niet zelf bij uw verzekeraar aan te bieden. De factuur ontvangt u per e-mail met daarin een Ideal betaallink. Zo betaalt u de nota veilig en snel. Als wij geen (juist) emailadres van u hebben ontvangt u de nota per post. Het is daarom belangrijk dat wij de beschikking hebben over de juiste adres gegevens. Heeft u geen factuur ontvangen, laat het ons dan weten, dan kunnen wij uw gegevens controleren en zo nodig aanpassen.

Heeft uw een vraag over de nota, neem dan altijd onmiddellijk contact op met ons via info@winstar.nl

Wij willen u vragen om vóór de uiterste betaaldatum uw rekening te betalen, om te voorkomen dat er extra kosten in rekening gebracht moeten worden.

Betalingsregeling treffen
Komt het even niet uit om uw nota direct te voldoen, neem dan contact met ons op. Dat kan via de link in uw digitale nota, door een email te sturen aan info@winstar.nl of te bellen naar 0299-451111
Wij helpen u graag en denken met u mee om uw factuur op een passende wijze te kunnen voldoen.

Heeft u een vraag over een eerdere nota die u van Infomedics heeft ontvangen?
Bel dan met de Servicedesk van Infomedics op telefoonnummer 036 – 20 31 900 (maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur).

Het is bij ons ook mogelijk om uw rekening contant aan de balie te voldoen.

Wij zijn niet aansprakelijk voor extra (incasso)kosten die kunnen ontstaan wegens :

  • een niet ontvangen factuur door onjuiste adres en/of contactgegevens
  • het niet tijdig reageren op een klacht na de behandeling
  • het niet tijdig reageren op een onterechte/ onjuiste nota
  • het niet of te laat betalen van een factuur